streda 24. septembra 2014

Polnočná čiapka

Hlboká noc.Všade ticho,deti odfukujú, manžel na služobnej ceste. Posledné prekliknutia pred tým ako definitívne vypnem studnicu nápadov a inšpirácií. A zrazu to príde. Ten posledný osudný ťuk a otvorí sa krásny návod. Hneď mi preblesklo hlavou kde mám vlnu, ktorá sa na to perfektne hodí. No a som v keli. Lebo je pol noc. Ráno budíček od detí určite pred siedmou. Ale ruky ma svrbeli a nemohla som ináč. Nakoniec som dobre spravila lebo včera veľmi fúkalo. :)




Zas a opäť beriem do ruky hrubý RIOT a háčik osmičku. Mám ešte pár vecí z neho hotových tak o článok, dva je tu zas.
Toto je ten osudný návod. Teda na mojej čiapke to vyzerá úplne inakšie, ale to nevadí. Vám sa to možno podarí ako na fotke.

pôvod obrázku: http://goo.gl/OTYdrI
Mne sa to rozširovalo nejak veľmi tak som urobila len 3 riadky. Potom som pokračovala DS pichanými do medzery medzi DS z predchádzajúceho radu.





A na časti kde sú uši som robila už len KS. Na prechode medzi DS a KS som pár očiek rozháčkovala, lebo by čiapka bola malá. Odporúčam spraviť si malú vzorku a vypočítať si koľko KS potrebujete mať okolo čiapky na požadovaný obvod hlavy.



Mašlička je z retiazkových očiek. V posledných 5 riadkoch som namiesto 9xKS urobila len 9xRO. v poslednom riadku som urobila 4xRO, potom KS do riadku kde boli ešte všade KS, znovu 4xRO. Pokračovať KS až na "zadok" čiapky a nenápadne ukončiť.
























Hotovo. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára