utorok 28. októbra 2014

Bombule

Dostala som vzorku vlny. Dva týždne som ju obchádzala. Rozmýšľala som čo s ňou. Z podobnej vlny som už háčkovala, ale tam sa hrubšie a tenšie časti striedali pravidelne. Tu je vlna dlhšie tenšia a hrubá je len sem tam. Zrazu ma to napadlo! Treba zvýrazniť tie hrubé časti.























Obyčajná čiapka z neobyčajnej vlny. Bamboozle. Je to príjemná zmes vlny a bambusu. Je mäkučká, tie tenšie časti sú vďaka bambusu jemne lesklé. Zobrala som háčik 6mm a pustila sa do práce. Háčkovala som od spodku. Začala som pružnou retiazkou a k tomu 4 riadky polodlhých stĺpikov.



Pracujem do slimáka. Pokračujem dlhými stĺpikmi. Tam kde sa začína zhrubšovať urobím bombuľu zháčkovaním troch dlhých stĺpikov. Takto pokračujem až do potrebnej výšky čiapky. Ku koncu začnem zháčkovávať vždy tri DS dokopy. Bambule robím stále ako pôvodne.



Stačí jedno klbko, je to rýchlo hotové a efekt úžasný. :-)


Druhý pokus. Lem som tento krát háčkovala 4,5mm háčikom, zvyšok čiapky 5,5mm háčikom. Bombule sú z 3 dlhých stĺpikov a zvyšok sú polodlhé stĺpiky do slimáka. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára