pondelok 8. decembra 2014

Bezprstové rukavice

Bezprstové rukavice. Praktický pomocník do chladného počasia. Dá sa s nimi jesť, šoférovať, ťukať o telefónu, sú krásne a teplé. A môžete si ich urobiť, aké len chcete.























Pracovala som z vlny Tentacao, háčikom 8mm. Táto vlna je zo 100% vlny. Na nákrčník pre citlivých ľudí vhodná veľmi nie je, ale na rukavice je perfektná. Okrem toho, že má krásne farby, tak vlastnosti 100% vlny sú na nezaplatenie. Hlavne vám v takýchto rukaviciach bude teplo aj keď ich oblejete punčom, alebo sa budete guľovať, pretože vlna hreje aj keď je mokrá. ;)
Rukavice mi vyšli akurát z jedného klbka. Veľkosť by som nazvala univerzálna dámska. Začala som pružnou retiazkou. Pokračovala som krátkymi stĺpikmi do slimáka bez rozširovania.


Po asi piatich centimetroch som začala rozširovať. Vždy na jednom mieste, vždy jedno očko. Čiže v každom riadku som mala o jeden stĺpik viac. Rozšírila som tak rukavicu na ôsmich riadkoch. Potom som spravila ešte 5 riadkov bez pridávania.


Rukavicu som si stále skúšala a primeriavala. Na palec som jednoducho vynechala 7 očiek a háčkovala ďalej kolom dokola krátke stĺpiky. 


V posledných dvoch riadkoch som na vrchnej strane rukavice robila dlhé stĺpiky, na spodnej som pokračovala krátkymi. Takto rukavica prekryje čo najviac prsty z vrchu a zo spodnej strany nebráni ohýbaniu prstov. 

Hotovo. Sú skvelé aj pre deti, lebo nebránia malým prštekom skúmať svet a ručičky sú v teple. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára