štvrtok 28. mája 2015

Obal na fľašu

Blíži sa nám leto. Celé dni strávené von s fľašou vody v kabelke. Na tento rok mám pripravenú sklenenú. Už som ju pár krát mala so sebou, ale deti s ňou hádzali, kľúče o ňu cinkali, tak som sa rozhodla ju obliecť.




Opium sa mi doma na poličke pretŕča už hodnú chvíľu. Chcem z neho určite spraviť aj nejaký kúsok oblečenia. Zatiaľ zaodel len moju fľašku. Pracovala som 4,5mm háčikom a robila som polodlhé stĺpiky.
Na začiatok si treba spraviť placku - podľa fľašky na ktorú  idete návlek robiť.




Ja som potom háčkovala ďalej stále len dookola polodlhé stĺpiky, až pokiaľ som neprišla po časť, kde sa fľaša zužuje.


Potom som obal navliekla na fľašu a ďalej som háčkovala priamo na nej. V tejto fáze som začala uberať. Zháčkovavala skoro každé druhé a tretie očko. Podľa toho, ako mi to vychádzalo. 

 Háčkujeme pokiaľ chceme. Ja som skončila tak, aby sa dala fľaška pri pití chytiť na hrdle aj za sklo.


Obal sa nedá zložiť, ale ja plánujem do fľašky dávať len čistú vodu. A ak by sa zašpinila veľmi, tak to kefkou umyjem priamo na fľaši.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára