utorok 21. júla 2015

Doplnky do detskej izby

Dostala som za úlohu, uháčkovať doplnky do detskej izby pre chlapca. Farby a zadanie bolo jasné, len chytiť háčik do ruky a háčkovať.





Vankúš je háčkovaný zo 100% bavlny Cotton fun 3,5mm háčikom. Začínala som 3KS do magického kruhu. Utiahla a potom v každom riadku na jeho konci som posledné očko rozdvojila - urobila som do neho 2 x KS. Keď som prišla do polovice a potrebovala som uberať, tak som vždy na konci riadku posledné dve očká zháčkovala. 


Kosoštvorce boli z troch farieb. Kontrastnou oranžovou som ich obháčkovala. 

Na špici som oranžovou kontrastnou robila 2KS, 1RO, 2KS- všetko do jedného očka. 

Zalomenie na boku kosoštvorca som urobila 2KS do jedného očka. 

Kosoštvorce som všetky spolu zošila. 

Ako výplň poslúžil vankúš z IKEA. Na zatváranie som použila obyčajný zips, ktorý som prišila na stroji. 

Návod na hračku som chcela preožiť, ale autorka mi to bohužiaľ nedovolila. TU nájdete originál. Je po anglicky, ale nie je to nič zložité. Stačí vám vedieť počty očiek, čo sa dá pochopiť. Ja som hračku robila z vlny Paris 3,5mm háčikom. Celková výška vrátane uší je 22cm. 


Chvostík nesmie chýbať.

 Teším sa na fotky z izbičky. Dúfam, že vecičky budú slúžiť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára