piatok 23. septembra 2016

Jednoduchý svetrík

Strašne sa stránim štrikovať tenkými vlnami. Lenže keď sa mi páčia a chcem z nich robiť, musela som niečo vymyslieť. A tak som sa rozhodla kombinovať jednofarebnú s melírovou.

Ako jednofarebnú som zvolila ponožkovú jednofarebnú a ako kontrast melírovú ponožkovú. Malírových máme na výber niekoľko. Napríklad Zauberball 100, Delight, Jawoll magic degrade, Mille colori S&L, prípadne Jawoll magic.  

Začala som štrikovať od spodu. Tam som dala jednofarebnú vlnu dvojmo a štrikovala som patent. Po patente som vymenila jednu nitku jednofarebnej za melírovú a štrikovala som ďalej dohora. 

Uštrikovala som rukávy a potom spojila všetko dokpoy a doštrikovala som to ako raglán.

Okolo goliera znova patent. 

Miesto na gombičky a dierky som dokončila háčkovaním, aby to bolo o niečo pevnejšie ako štrikované. 


Svetrík je veľmi príjemný na nosenie. Vďaka zloženiu ideálny na jeseň či zimu. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára