štvrtok 4. júna 2015

Tielko


Ľahké tieločko, nie len pre malé parádnice. 

Tento krát som siahla po zmeske - bavlna / akryl - Lacet od Holandskej značky Lammy Yarns. Má perfektných 150m na 50g. Ja som pracovala 5,5mm háčikom a minula som necelé tri klbká na 20 mesačnú malú dámu. 


Tielko sa skladá z dvoch dielov. Trupu a ramienok. 

Trup som háčkovala od spodku. Začala som pružnou retiazkou a potom som pokračovala vzorom. Môžete to kľudne spraviť celé napríklad z dlhých stĺpikov, alebo z hocijakého iného vzoru. 


Ja som robila nasledovnú vzorku: 2DS, RO, 2DS do jedného očka, vynechať 3 očká, DS, RO, DS do jedného očka, vynechať tri očká - toto opakovať celý riadok. V ďalšom riadku urobiť DS, RO, DS do medzierky medzi 2DS, RO, 2DS. 2DS, RO, 2DS urobiť do medzierky medzi DS, RO, DS z prechádzajúceho riadku. Ja som to háčkovala do slimáka.

Potom si urobíme ramienka. Najpr je potrebná retiazka. Tá je vnútri v tom kruhu. Potom som spravila ešte 4 riadky KS. Riadky som ukončovala a v každom riadku som rozháčkovala 9 očiek, rovnomerne rozmiestnených vrámci kruhu. 

Kruh - ramienka - som prišila na trup tielka a je hotovo. 

Môžete "ramienka" spraviť pokojne širšie, alebo užšie. Dlhšie či kratšie... 

Fantázii sa medze nekladú. Toto tieločko sa dá spraviť na milión spôsobov, tak hor sa na to. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára