utorok 7. júna 2016

Štrikované letné tričko

Na vlnu s ľanom som sa tešila skoro mesiac, kým dorazila s objednávkou z Portugalska. Pôvodne som chcela niečo pre seba, ale to by bolo na dlho. Ešte že mám doma aj iných, čo ponosia moje výtvory.




Vlnu som si vybrala Damasco od Rosarios4. Vlna je z eco - friendly collection: čisto prírodná, farbená prírodnými farbivami s podielom ľanu. Ten ju robí na omak trochu tvrdšou, ale to je práve super na leto. Nebude sa lepiť a púšťať chlpy. Použila som 3,5mm ihlice a minula, na 3 ročné dievča (veľkosť cca 92), presne dve klbká. Na vzor som natrafila náhodou. TU nájdete video návod ako na neho. Je ozaj veľmi jednoduchý a strašne milý.





Štrikovala som od spodu dohora. Rovný pás, ktorý som potom okolo krku rozdelila a uberala. Na zadnom diely som urobila výstrih menší, na prednom väčší. 

Diely som po bokoch zošila. Okolo krku to nakoniec bolo veľmi voľné, tak som to ešte obštrikovala patentom. Dajte si pozor, aby ste prácu ukončili pružným ukončením. Ja som na to zabudla a cez hlavu to prejde len tak tak. 

Diely  nikdy nezošívam veľmi vysoko. Nemám rada keď ma oblečenie reže pod pazuchami. Rukávy som obháčkovala jedným riadkom. Začala som niekoľkými krátkymi stĺpikmi, potom polodlhými, dlhými, až hore na pleci sú dva krát nahodené. Dlhý a dva krát nahodený som dávala po 3 kusy do jedného očka, aby mi vznikol tak malý volánik.




Na spodnú časť som chcela len doštrikovať patent. No zdalo sa mi že to bude krátke tak som urobila pár hladkých riadkov a patent až potom. Dievčatku sa tričko páči, aj keď sa dušovala, že ona chce len ružové. Nakoniec sa uspokojila aj s modrým. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára