pondelok 11. júna 2018

Šatka - Scarf - Point the way

Blog si môžete prečítať aj tu.
Jednoduchá šatka vhodná na leto aj na zimu - podľa toho akú vlnu sa rozhodnete použiť.

Very simple pattern for a scarf - winter or summer - depends on the yarn you use.


Ja som chcela strašne vyskúšať frckánu Galinu od Rosarios4 a rovno všetky jej odtiene čo máme (momentálne ich už máme k dispozícii viacej :) ). 4 klbká mi boli málo tak na špic šatky som použila Cotton soft bio od Mondial. Ihlice som použila takú "smiešnu" veľkosť že 3,75mm. Keď som skúšala 4mm zdalo sa mi to veľmi deravé a 3,5mm ihlice nemám momentálne voľné... 
Šatka sa podľa českého NÁVODU štrikovala dobre, ak by ste sa na dačom zasekli, kľudne napíšte, rada poradím. 

I really wanted to try our newbie in the shop Galina from Rosarios4 and all the colors straight away. 4 color were not enough thou, so I have to use one more ball of Cotton soft bio from Mondial. I used 3,75mm needles as I did not have 3,5mm an hand and with 4mm it was too airy for me. You can find the free english PATTERN here. 


Začína sa štrikovať ako mi trčí koniec nitky pri tých dierkach. Dlho sa štrikuje to isté dokola a potom po čase človek začne uberať, tak to už potom rýchlo odsýpa. A tým že sa štrikuje stále len hladko to budete mať hotové naozaj rýchlo.

You start at the bottom in the middle of the holes - you can see a bit of the end of the yarn there. You knit quite long the same thing. But then you start to decrease and it gets quicker at the end.


Šatka je akurátne veľká. Táto vlna je určite vhodná na horúce letné dni, kedže na dotyk je taká ako keby tvrdšia? drsnejšia? neviem ako to presne pomenovať - jednoducho nelepivá, no napriek tomu poodajná a príjemná na dotyk. Komu sa dá nech príde vyskúšať do obchodu.

The size is really good - not too big or too small. Perfect for summer days as the yarn did not "stick" to your body when you sweat a little. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára