sobota 12. júla 2014

Druhá šanca pre Mollie

Mollie som si kúpila druhý krát. Prvý krát som kúpila prvé vydanie. Ako väčšina čitateliek, som bola sklamaná z "mierneho" obsahu. Druhý krát som bola príjemne prekvapená. A nabudúce už nebudem váhať.



Prvý aj druhý krát som si časopis kúpila z prostého dôvodu. Umiestnili sme do neho reklamu, tak som ju chcela vidieť na vlastné oči a mať výtlačok na pamiatku.












Prvé vydanie bolo dosť slabé. Bolo tam málo návodov, nič zaujímavé. Už si popravde ani nepamätám čo všetko tam bolo. Toto vydanie ma milo prekvapilo. Hneď na začiatku nájdete zaujímavé odkazy. ;)









Nájdete v ňom návod ako si uháčkovať takéto chutné zmrzlinky.












Ako si môžete uštrikovať náramky.









Ako si vyčančať kraťasy.





Ako si uháčkovať kabelku zo štvorcov aj s kresleným popisom.










A ako si vyrobiť takýto nápis. Ten ma dostal najviac a už viem čo dám na jedinú prázdnu stenu v našom obchode.









V časopise nájdete ešte veľa iných návodov, takže tento krát keď pôjdete okolo stánku neváhajte. Spríjemníte si posedenie na balkóne, záhrade, pri jazere či pri mori a načerpajte inšpirácie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára