piatok 11. júla 2014

Bublinové šaty


Konečné sú malé dievčatká v rodine a ja sa môžem realizovať. Tento krát šatočky, ktoré budú dobré aj rok, aj dva. Vybrala som si 100% bambusovú priadzu Bio Bamboo od Rosarios4. Tento výrobca sa hrdí tým, že má v ponuke kvalitné priadze, ktoré farbí na prírodnej báze.




































Sedlo šatočiek so robila ako pri TOMTO svetríku. Žiadna veda, prirovnávala som k oblečeniu.


Keď som s veľkosťou sedla bola spokojná išla som na trup. Spočítala som očká po obvode seda a rozdelila som ich na 4 časti - predok, zadok a 2 x rukav. Prvý riadok trupu som robila len krátke stĺpiky a popod pazušky retiazkové očká.

V druhom riadku som robila dlhé stĺpiky a na viacerých miestach som ich rozháčkovala aby šaty neboli obtiahnuté.
















Potom som už len striedala riadky krátkych a dlhých stĺpikov. Bambuľky som robila zo siedmych zháčkovaných dva krát nahodených dlhých stĺpikov. Robila som ich v riadkoch s dlhými stĺpikmi. Moje sú extra veľké. Pekné by to bolo napríklad aj z 5 zháčkovaných dlhých stĺpikov v riadku z KS. Pri bambuľkách si treba hlavne uvedomiť vyššiu spotrebu a tým pádom aj väčšiu váhu hotového diela.





Spodný lem som chcela taký pevnejší. Aby bolo jasné kde šaty končia. Urobila som tri riadky KS s tým že som prácu otáčala a nerobila dookla.



V zadu jednoduchá zapínanie. Prvý riadok krátke stĺpiky, druhý riadok krátke stĺpiky + retiazkové očká na gombičku, tretí riadok krátke stĺpiky. Možno by to chcelo ešte jeden riadok KS, aby nebola medzi zapínaním žiadna diera.



Šatočky sú naozaj jednoduché, rýchlo hotové a dievčatá sú v nich rozkošné. Dúfam, že neterka v nich bude robiť parádu aj o rok, možno aj o dva.





PS: V KAPSIČKE už mám rozháčkovaný ďalší projekt ;) Tešíte sa?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára