streda 5. apríla 2017

Spring bandit - jarný bandit

Raz prišla do môjho obchodu kamarátka s touto šatkou z presne tej istej vlny. Hneď som sa jej pýtala, čo to je, odkiaľ to je z čoho to je a či to štrikovala ona sama (v tom čase mohla štrikovať tak zhruba rok). Odporučila mi túto šatku, že sa štrikuje jednoducho (aj keď to tak nevyzerá) a je to taký dobrý odpich smerok k štrikovaniu takých tých lace ľahučkých šatiek z tenučkých vĺn. A veru mala pravdu. Nič strašné to nebolo a mám chuť uštrikovať niečo ďalšie. 

My friend came with this scarf into my shop once. I was asking her right away, what is it, what yarn she has used for it, if she knitted it by herself (she knittied maybe for a year by that time). She reccomended me this scarf as it is quite simple to knit (although it doesn´t look like it) and that it is a good start towards lace knitting. And of course she was right. It wasn´t that bad and I want to lace knit for real now.


Ja som si na šatku vybrala Cotton merino a 3,5mm ihlice. Teraz by som už siahla po väčších. Kľudne 4,5 - 5mm. Minula som necelé 4 klbká a je to taká akurátna veľkosť, aj keď prijala by som aj o niečo väčšiu šatku. Návod nájdete na Ravelry. Je tam v anglickom aj českom jazyku. Pozrite aj do anglického návodu tam je rozkres, v českom návode je skôr také usmernenie čo a ako. Ja som tú moju šatku začínala na niekoľko krát, kým som sa dostala do rytmu, potom to už išlo samé. 

I used the yarn Cotton merino and 3,5mm needles. I would use bigger needles now. Maybe 4,5 - 5mm. I used nearly 4 balls for my scarf. You can find a free pattern on Ravelry. I started to knit the scarf several times as I made some mistakes in the beggining but once you got the rythm it knits from alone. 


Ak si s niečím neviete poradiť, kľudne sa pýtajte, rada odpoviem. 

If you have any questions, just ask, I am here for you. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára